Personalització de l'aprenentatge en acció!

Arriben les rèpliques del Camp Base i l'Edulab a Girona
 
26/02/2018 - 15:30h
"Especialista en jocs"
Ramon Grau, professor de secundària i director de l’Institut quatre Cantons del Poblenou

Des de la Fundació Jaume Bofill vam inicar al 2017, un procés de rèpliques dels actes del projecte Tendències de la plataforma Educació Demà a Girona. En aquesta nova edició, el tema escollit ha estat la Personalització de l'aprenentatge

El dia 26 de febrer de 2018 vine a l'Edulab! Vols saber com crear un itinerari personalitzat d’aprenentatge? O potser capgirar la classe amb els teus alumnes? En aquest laboratori dinamitzat per l’Oriol Ripoll, es posaran en pràctica noves solucions i co-crearem propostes per tal de situar al centre del seu procés d’aprenentatge en base a 5 conceptes clau: tema, continguts, recursos, productes i evidències d’aprenentatge.

El dimarts 20 de febrer de 2018 es va celebrar el Camp Base. De la mà de la Fundació Ser.gi i Ramon Grau, professor de secundària i director de l’Institut quatre Cantons del Poblenou i membre del comitè científic d’Educació Demà, es va reflexionar i  debatre sobre què implica posar l’alumne al centre de l’aprenentatge i què significa traslladar aquesta personalització als ensenyants.

A part, coneixerem propostes de personalització de l’aprenentatge en acció a través de la vivència de les següents experiències educatives a Catalunya:

  • “Treball per projectes: aprendre amb sentit”, escoltarem a l’Isaac Cirera i la Glòria Fernàndez, mestres de primària de l’Escola de Bordils.
  • “Itineraris personals d’aprenentatge”, per part d’en David Atzet, professor i director de la SINS Cardener de Sant Joan de Vilatorrada.
  • “Classe inversa”, de la mà de l’Elena Quirós, professora de la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna (Universitat Ramon Llull).

Ambdós actes es realitzaran a l'Auditori de la Coma Cros – Sant Antoni, 1 – Salt de 18h a 20h de la tarda. No hi falteu!!

Més informació i inscripcions aquí.

 

 

Projecte