Si no pots veure aquest butlletí fes clic aquí Butlletí Edudemà - Febrer 2018
 
Educació Demà Twitter facebook Youtube
 
Desafiar l'avaluació
 
 
Avaluar per aprendre
 
Avaluar per aprendre
L’avaluació no és només una fase del procés d’aprenentatge, sinó que ha de ser un motor de l’aprenentatge en sí mateix. En un moment com l'actual, en el que noves maneres d'avaluar estan prenent forma i força a les aules, et convidem a descobrir-ne les possibilitats transformadores. Si entens l'avaluació com una eina de millora per l'alumnat i el professorat, no et perdis els continguts del Camp Base realitzat el setembre del 2016 amb la Coral Regí, la Marta Segura, la Mercè Mas i la Sílva Zurita. Ens acompanyes?
  Més informació  
 
 
Tecnologies digitals i avaluació
 
Tecnologies digitals i avaluació
Fer servir eines digitals en avaluació és "aquell ús de la tecnologia amb finalitats d'avaluació enlloc de la ploma i el paper tradicional". De fet, l'ús de la tecnologia per als programes d'ensenyament i aprenentatge en les escoles està en augment. Si bé aquest és un pas important cap endavant, sorgeix un dubte clau: els enfocaments d'avaluació actuals són realment un nou plantejament de l’avaluació, o tracten de fer allò que sempre s’ha fet, però en formes noves?
  Segueix llegint  
 
 
Per on començo?
 
Per on començo?
Des del blog d'Educació demà us proposem un recull de conferències i articles que us poden donar un cop de mà a l'hora de reflexionar i posar en pràctica una avaluació centrada en l'aprenentatge.
  Vés al blog  
 
 
 

Recursos

 
Laboratori de cocreació de rúbriques: materials Edulab

Laboratori de cocreació de rúbriques: materials Edulab


Descarrega
 
Entrevista a Coral Regí L'avaluació ha de ser competencial

Entrevista a Coral Regí "L'avaluació ha de ser competencial"


Descarrega
 
La papallona d'Austin o com es viu el sentit de l'avaluació en una aula de primària

La papallona d'Austin o com es viu el sentit de l'avaluació en una aula de primària


Mira el vídeo
 
 

Vídeos

 
 
  Què pot i ha de ser diferent en l'avaluació de demà?  
 
 

Què pot i ha de ser diferent en l'avaluació de demà?


Vés al vídeo
 
 
 
 
 
  Aprendre per transformar, avaluar per créixer  
 
 

Aprendre per transformar, avaluar per créixer


Vés al vídeo
 
 
 
 
 
  Coavaluant: entre mosquits i papallones  
 
 

Coavaluant: entre mosquits i papallones


Vés al vídeo
 
 
 
 
 
  Com fer una bona truita? Un tastet d’avaluació formadora  
 
 

Com fer una bona truita? Un tastet d’avaluació formadora


Vés al vídeo
 
 
 
 
 

Qui és Qui

 
Jaume Feliu
 
Jaume Feliu
Com a docent i investigador he desenvolupat diverses plantilles (CoRubrics, Quadern virtual del professor...). Estic convençut que, per millorar l'educació, ens hem de replantejar constantment el que estem fent.
  Més informació  
 
 
Currículum Bimodal
 
Currículum Bimodal
El CURRICULUM BIMODAL suposa aplicar 2 metodologies didàctiques i 2 formes d’avaluació diferents segons les activitats d’aprenentatge dels estudiants
  Més informació  
 
 
INS Salas i Xandri
 
INS Salas i Xandri
Institut de nova creació que comença durant el curs 2015-2016 amb dos grups de primer d'ESO. Un dels principis del centre és l'avaluació formadora i el treball i avaluació per competències.
  Més informació  
 
 
Comparteix
 
 
Educació Demà