Si no pots veure aquest butlletí fes clic aquí
 
Fundació Jaume Bofill  
 
Butlletí del 29/05/18
Facebook Twitter Youtube
 
 
Els EDhackers comparteixen els seus projectes amb tota la comunitat.
 
EDhack Raval
Els EDhackers comparteixen els seus projectes amb tota la comunitat.
19/05/2018 de 18 a 20h
El proper dimarts 19 de juny a les 18h, a l’auditori del CCCB, tindrà lloc el retorn comunitari, en format #demoday, dels projectes finalistes de l’EDhack Raval.
  Inscriu-te a l'acte  
  Inscriu-te a l'streaming  
Més informació
 
 
Últims dies per respondre la segona edició de l’edubaròmetre!
 
Per l'educació responc
Últims dies per respondre la segona edició de l’edubaròmetre!
Si encara no has respost l’enquesta, afanya’t! La tanquem en pocs dies. Reflexionaràs, aprendràs i faràs sentir la teva veu per a la millora de l’educació.
  Fes l'enquesta  
Més informació
 
 
Vols participar en un edcamp?
 
EDUCACIÓ DEMÀ: EDCAMP
Vols participar en un edcamp?
Nou impuls al moviment edcamp!

Ei Edcampers! Noves edicions de l'Edcamp. Hi faltareu?

- 16/06/2018. Edcamp Famílies Lleida. Més informació aquí.

- 28/06/2018. Edcamp Sant Martí. Més informació aquí.
Més informació
 
 

Publicacions

 
Us imagineu una BE com a agent de dinamització cultural del centre? (3/5)

Us imagineu una BE com a agent de dinamització cultural del centre? (3/5)   NOVETAT

Més informació i descàrrega
 
Presentació: I si repensem els usos de la biblioteca escolar? Anna Juan

Presentació: I si repensem els usos de la biblioteca escolar? Anna Juan   NOVETAT

Més informació i descàrrega
 
És l’avaluació de l’alumnat un mecanisme de millora del rendiment escolar?

És l’avaluació de l’alumnat un mecanisme de millora del rendiment escolar?   NOVETAT

Més informació i descàrrega
 
De l’escola bressol a les polítiques de primera infància

De l’escola bressol a les polítiques de primera infància

Més informació i descàrrega
 

Vídeos

 
 
  “Zero en conducta”: què funciona per millorar les actituds i el clima d’aprenentatge?  
 
 

“Zero en conducta”: què funciona per millorar les actituds i el clima d’aprenentatge?

Més informació
 
 
 
 
 
  JORNADA: El com, el què i el per a què de l’avaluació de l’alumnat - obertura i cloenda  
 
 

JORNADA: El com, el què i el per a què de l’avaluació de l’alumnat - obertura i cloenda

Més informació
 
 
 
 
 
  Com començar una aliança magnet? Primera trobada a l'escola  
 
 

Com començar una aliança magnet? Primera trobada a l'escola

Més informació
 
 
 
 
 
  L'avaluació dins el procés de Tranformació Educativa - Escola Nova 21  
 
 

L'avaluació dins el procés de Tranformació Educativa - Escola Nova 21

Més informació
 
 
 
 

Actualitat

 
“Zero en conducta”: conclusions dels experts
 
Què funciona en educació
“Zero en conducta”: conclusions dels experts
Conclusions del seminari "La millora de les conductes i el clima d’aprenentatge als centres: què funciona i com podem fer-ho realitat?". Bons diagnòstics i algunes de les claus per a l’èxit.
Més informació
 
 
Potenciem prou la lectura entre els infants i joves?
 
EDUBARÒMETRE
Potenciem prou la lectura entre els infants i joves?
Tant siguis pare o mare com docent, tens una gran influència en els infants i joves al teu càrrec. El teu paper com a potenciador de la lectura és cabdal! Nova enquesta properament...
Més informació
 
 
Una mirada a les visites bibliorevolucionàries
 
CRIDA BIBLIO(R)EVOLUCIÓ
Una mirada a les visites bibliorevolucionàries
En la fase d'inspiració de la crida #bibliorevolució s'han programat tres visites. Una proposta per descobrir espais, serveis i gaudir de càpsules formatives sobre les biblioteques escolars.
Més informació
 
 
La Formació de persones adultes, una revisió urgent
 
Formació de persones adultes
La Formació de persones adultes, una revisió urgent
Quin és la situació actual de la Formació de persones adultes a Catalunya? Quines necessitats i reptes hi ha? Quines actuacions de millora calen?
Més informació
 
 
La comunicació del projecte de centre
 
Aliances Magnet
La comunicació del projecte de centre
L'estratègia de comunicació és un element clau en els projectes magnet, per visibilitzar millor de cara a fora qui som, com treballem i quins valors tenim.
Més informació
 
 
Els projectes de la crida inicien el procés de capacitació
 
Crida: Comunitats que eduquen
Els projectes de la crida inicien el procés de capacitació
El divendres 18/05 vam iniciar el procés de capacitació que ha de permetre als 30 projectes finalistes de la crida Comunitats que Eduquen incorporar les eines i recursos necessaris.
Més informació
 
 
Vols conèixer  els projectes que participen a la crida #comunitatsqueeduquen?
 
CRIDA: COMUNITATS QUE EDUQUEN
Vols conèixer els projectes que participen a la crida #comunitatsqueeduquen?
Et presentem dos projectes comunitaris que volen alinear-se als principis de l’Educació 360: Aprenem compartint i Eduquem junts.
Més informació
 
 
Onada d’accions d’impuls de l’Educació 360 als municipis
 
EDUCACIÓ 360
Onada d’accions d’impuls de l’Educació 360 als municipis
Els darrers dies de maig han concentrat diferents esdeveniments que expressen la voluntat de l’àmbit local d’impulsar l’Educació 360 als municipis.
Més informació
 
 
Què preguntaries a les famílies i els docents sobre educació?
 
EDUBARÒMETRE
Què preguntaries a les famílies i els docents sobre educació?
Estem preparant la nova enquesta de l’edubarometre, que llançarem a principis del curs vinent. Què t’agradaria que preguntéssim? Deixa’ns les teves propostes!
La teva proposta
 
 
Dos anys després de la  presentació d’Escola Nova 21 s’ha consolidat un ampli moviment per a la transformació educativa
 
ESCOLA NOVA 21
Dos anys després de la presentació d’Escola Nova 21 s’ha consolidat un ampli moviment per a la transformació educativa
Escola Nova 21 es proposa actualitzar què entén la nostra societat per “educació de qualitat”.
Més informació
 
 
Torna l’Edcamp Sant Martí: programació i robòtica educativa!
 
EDUCACIÓ DEMÀ: EDCAMP
Torna l’Edcamp Sant Martí: programació i robòtica educativa!
28-06-2018 Escola Catalònia (Barcelona)
Volem compartir idees, projectes, coneixements, recursos... sobre programació i robòtica educativa. Ens hi acompanyes i aprenem plegats?
Més informació
 
 
Qui és Qui: Joan Moya
 
EDUCACIÓ DEMÀ: Qui és Qui
Qui és Qui: Joan Moya
La innovació ha de ser cuinada a foc lent, tenint en compte els agents que intervenen. No pot ser cuinada ni ingerida com si fos "fast food", crec en la reflexió abans de l'acció i en el diàleg del claustre abans d'engegar un procés.
Més informació
 
 
Coneixes algú a qui pot interessar l’activitat de la Fundació Jaume Bofill?