Les capacitats parentals al servei de l'educació escolar dels fills

TALLER DE PETIT FORMAT

Divendres 29 de novembre de 2013 de les 9.30h a les 13h al Palau Macaya de l'Obra Social "la Caixa", la Fundació Jaume Bofill va organitzar un taller participatiu al voltant de les següents qüestions:

Quines són les pràctiques educatives que els pares i mares poden desenvolupar per potenciar el benestar i la seguretat dels seus fills i filles, i alhora la confiança en les seves pròpies capacitats educatives. Què és la criança positiva? En quins criteris es basa? Com podem traslladar aquests criteris a l'escola? Quin paper ha de tenir la comunitat educativa? Com es pot potenciar el desenvolupament de les capacitats dels pares i mares per a la cura i l'educació dels fills i filles sense adoctrinar-les? Quines són les estratègies personals, emocionals i educatives que fomenten una criança positiva dels infants? Com promoure el diàleg sobre els sabers familiars? Cal crear espais on els pares i mares puguin contrastar i repensar les seves experiències parentals?

Dinamitzava el taller: Raquel-Amaya Martínez González, professora del Departament de Ciències de l'Educació de la Universitat d'Oviedo. Autora del Programa-guía para el desarrollo de competencias emocionales, educativas y parentales del Ministerio de Sanidad y Política Social. El taller va tenir lloc al Palau Macaya de l'Obra Social "la Caixa" (passeig de Sant Joan, 108. Barcelona), a les sales 4 i 5. L'accés era lliure i gratuït, i les places limitades.

 El debat es va poder seguir via Twitter @FundacioBofill.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar