Notícies

Participa en la millora educativa!

La innovació educativa no neix en un planter ni de manera espontània. Per a generar iniciatives innovadores amb capacitat de respondre als reptes actuals de l’educació calen emprenedors que les generin i una comunitat que els hi doni suport. Vols impulsar la millora educativa amb la teva col·laboració?

Des de...

05/10/2017
Comencem a preparar la crida oberta sobre biblioteques escolars

Hem començat els preparatius per una nova crida oberta que posarem en marxa el proper curs. Volem convidar els centres educatius a repensar, somiar i cocrear els usos de la biblioteca escolar per contribuir a uns aprenentatges més actius, més integrals, més respectuosos, més inclusius, més transformadors, més compromesos i significatius.

Per fer-ho s'ha constituït un seminari d'experts...

03/07/2017
La Fundació Jaume Bofill premia les escoles amb les millors innovacions en el redisseny dels espais escolars

Les escoles que volen innovar i millorar l’educació xoquen amb uns equipaments molt poc versàtils

 

  • 30 escoles participen en  un procés de redisseny dels espais escolars per millorar els aprenentatges i la convivència. 30 arquitectes voluntaris han acompanyat aquest centres
  • La jornada...
16/06/2017
Edu Outside The Box: innovació i creativitat multidisciplinar

La trobada Edu Outside The Box, celebrada el passat dimarts 30 de maig de 2017 a l’Escola Virolai de Barcelona, neix amb la vocació d’ampliar la mirada del debat educatiu, incorporant noves visions que ajudin a situar els reptes de l’educació en el marc d’una societat global, sumant coneixement i expertesa de múltiples...

06/06/2017
13 iniciatives es llançaran un cop s’iniciï la campanya de micromecenatge

Durant els tres mesos que ha durat la crida oberta Fem Educació hem acompanyat i donat suport a 94 impulsors  en el procés de definició i disseny dels projectes presentats i que tenen la voluntat de  millorar l’educació. Finalment dels 44 projectes lliurats el jurat ha  seleccionat 13 iniciatives, que es...

06/06/2017