Notícies

Busquem 1 cap de projecte de Polítiques Educatives

El seu repte consisteix en generar propostes de millora de les polítiques educatives i garantir el seu impacte entre els actors institucionals i l’opinió pública.

Més informació...

11/24/2017
Nota de premsa: Un lideratge efectiu transforma les dinàmiques de centre i millora els resultats de l’alumnat :: L’estabilitat de l’equip directiu millora el rendiment de l’alumnat, especialment, dels centres d’entorns desfavorits

NOTA DE PREMSA

Dia i hora: dimecres 22 de novembre de 2017 a les 18 h

Lloc: Sala d'actes del Palau Macaya de l’Obra Social ”la Caixa”. (Pg. de Sant Joan 108, ...

11/21/2017
Les pràctiques organitzatives i de funcionament dels centres d'educació secundària promouen l'abandonament dels alumnes amb més dificultats

Dia i hora: dimarts 21 de novembre de 2017 a les 11 h  Lloc: Sala d'actes del Col·legi de Periodistes de Catalunya (Rambla Catalunya, 10. Barcelona)

Les pràctiques organitzatives i...

11/21/2017
Intercanvi d'experiències de redisseny de la #ReunióFamílies

Quines noves propostes de reunions d'inici de curs han desenvolupat els centres que participen a la crida "Redissenyem la reunió amb les famílies"? Quines solucions han trobat als reptes...

11/20/2017
SomEscola. :: Democràtica ::  Cohesionadora :: Catalana

Què diuen les evidències sobre el model d'escola catalana? 

La Fundació Jaume Bofill forma part del grup Somescola i aporta evidències objectives del que diu la recerca sobre el model d'escola catalana, tal com podeu llegir en la presentació ...

11/16/2017

“He notat que les meves filles van més contentes a l’escola. Quan els preguntem què hi han fet sempre diuen que tot és súper guai i súper xulo”. Alícia, mare de dues filles de 2n i 5è de Primària a l’escola Rocabruna de Picamoixons, explica d’aquesta manera com els canvis metodològiques que enceta l’escola influeixen en l’estat d’ànim i el dia a dia dels alumnes.

Desenes de famílies d’...

11/15/2017
Nota de premsa. La manca d’inversió en les biblioteques escolars frena les competències informacionals i lectores de l’alumnat

La manca d’inversió en les biblioteques escolars frena les competències informacionals i lectores de l’alumnat

La Fundació Jaume Bofill busca 30 centres educatius que vulguin repensar el usos de la biblioteca escolar en tant que agent del canvi i d’innovació educativa.

Tenint en compte el potencial educatiu de la biblioteca escolar, la Fundació Jaume Bofill...

11/09/2017
El suport de la comunitat fa realitat 11 projectes educatius

Fem Educació, plataforma de micromecenatge impulsada per la Fundació Jaume Bofill amb el suport de la Fundació Goteo, celebra amb èxit una nova fita. Dels 13 projectes seleccionats 11 han assolit el finançament mínim...

10/23/2017