Jordi Riera

"Tot i que vivim moments de moltes dificultats, també es presenten grans oportunitats per a l'educació i el país"

Mestre, doctor en Pedagogia Social per la Universitat Autònoma de Barcelona, i professor catedràtic d’Educació de la Universitat Ramon Llull a la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna. Ha estat degà de la mateixa facultat, director de l’OTRI Fundació Blanquerna Assistencial i de Serveis, president de l’Associació Catalana de Pedagogs de Catalunya i del Col·legi de Pedagogs de Catalunya, membre del Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu de Catalunya i del Consell d’Experts de Benestar Social de la Generalitat de Catalunya.

Ha publicat nombrosos llibres i articles científics en premsa així com en revistes especialitzades sobre temes educatius. És l’investigador principal del Grup de Recerca Consolidat de Pedagogia, Societat i Innovació amb el suport de les TIC (PSITIC). A partir de 2007 va assumir diverses responsabilitats al Rectorat de la URL: vicerector de Docència i Convergència Europea (2007-2010), vicerector Acadèmic, d’Innovació Docent i Qualitat (2010-2012) i vicerector de Política Acadèmica i adjunt al rector (2012-actualitat). Dirigeix el proper Anuari dels reptes de l’educació a Catalunya 2018.

En Jordi creu fermament que tot i que vivim moments de moltes dificultats, també es presenten grans oportunitats per a l'educació i el país.  

Projectes 1

A diferència de L'estat de l'educació a Catalunya amb qui s'alternarà anualment, aquest anuari té la vocació d’abordar un seguit de desafiaments d’especial rellevància i actualitat