Notícies

Nota de premsa: Un lideratge efectiu transforma les dinàmiques de centre i millora els resultats de l’alumnat :: L’estabilitat de l’equip directiu millora el rendiment de l’alumnat, especialment, dels centres d’entorns desfavorits

NOTA DE PREMSA

Dia i hora: dimecres 22 de novembre de 2017 a les 18 h

Lloc: Sala d'actes del Palau Macaya de l’Obra Social ”la Caixa”. (Pg. de Sant Joan 108,  Barcelona)

En el marc del projecte Què funciona en educació?...

21/11/2017
Nova recerca sobre l'efectivitat de les beques a l’hora d’evitar l’abandonament dels estudis a l’educació primària i secundària, especialment entre​ ​l’alumnat més vulnerable​​

Nova recerca sobre l'efectivitat de les beques a l’hora d’evitar l’abandonament dels estudis a l’educació primària i secundària, especialment entre​ ​l’alumnat més vulnerable​​

Dia i hora: dimarts 26 de setembre de 2017 a les 18 h. Lloc: Sala d'actes del Palau Macaya...

22/09/2017
Com fer un sistema de beques més eficaç contra l’abandonament escolar?

A Catalunya tenim una alta taxa d’abandonament escolar prematur (18,9% al 2015), molt lluny de la mitjana europea (10,9%). Amb la crisi econòmica aquesta taxa va anar baixant d’un 33,2% al 2008 fins arribar al 18,9%, fruit de la desaparició d’una alternativa laboral (sobretot en ocupacions temporals en l’àmbit de la construcció, l’hostaleria o la gastronomia) que havia...

30/06/2017
Quins programes de beques, rols de lideratge educatiu, formes d’avaluació o polítiques per combatre la segregació funcionen millor?

Aquest 2017, en el marc del projecte ‘Què funciona en educació?’, seguim treballant per aportar nous reculls d’evidències sobre quines polítiques i programes donen més oportunitats educatives a infants i joves, especialment als més desfavorits.

De la mà de...

03/02/2017