Impacte de la formació d'adults en les trajectòries laborals (PaD)

 

La recerca “Impacte de la formació d'adults en les trajectòries laborals” s’emmarca en el projecte de recerca internacional Education as a Lifelong Process –Comparing Educational Trajectories in Modern Societies (eduLIFE) que parteix d’una visió longitudinal sobre les trajectòries educatives i té previst estudiar entre  2012 i  2015, l'educació infantil, l'educació secundària i terciària , la transició de l'escola al treball, i l'aprenentatge d'adults.

En el marc d’aquesta recerca Pau Miret del Centre d’Estudis Demogràfics juntament amb Daniela Vono, investigadora d’Edulife, preparen un informe sobre l’impacte que té en la trajectòria laboral dels catalans haver‐se format en l’etapa adulta, ja sigui en estudis reglats com no reglats.

L’informe contempla quatre parts diferenciades:

1) anàlisi de les pautes d’entrada al mercat de treball

2) anàlisi de la relació entre el nivell d’estudis i el treball

3) anàlisi del sistema de formació adulta a Catalunya, i

4) anàlisi de Catalunya en el context internacional.

La base de l’anàlisi són les dades del PaD entre els anys 2002 i 2009, unes dades de les que també s’ha servit EduLife per al seu estudi internacional sobre l’impacte de l’aprenentatge en l’etapa adulta en la trajectòria laboral dels individus.

 

 

 

Patrocinen
Aliances