Projectes

Paraula clau

Arrenca l’Aliança Educació 360, una iniciativa oberta per connectar i integrar totes les oportunitats educatives a Catalunya.

La crida Comunitats que Eduquen vol detectar iniciatives comunitàries que apostin pel treball i lideratge col·laboratiu entre diversos actors (es

Videoconferències on diferents ponents reflexionen sobre una temàtica concreta en format àudio o vídeo i un grup de participants segueixen la sessió plantejant les seves preguntes o reflexions.

Segona edició de les jornades Educació Avui, per tal de reflexionar, debatre i treballar sobre el paper dels protagonistes del canvi educatiu per saber qui ha de donar resposta a les diferents prioritats educatives.

La campanya "Les 3 coses que he après sobre educació", impulsada per celebrar els 10 anys del fòrum Debats d'Educació, ofereix un espai de participació a qualsevol persona que vulgui fer la seva aportació entorn a la pregunta: "Quines són les 3 coses que he après sobre educació?"

El Panel de Desigualtats Socials a Catalunya (PaD) és una enquesta que des del 2001 i fins el 2012 permet una mirada única sobre la realitat de Catalunya pel seu caràcter longitudinal a una mostra panel.

Recerca encarregada a l’Institut de Govern i Polítiques Públiques de la UAB per estudiar amb profunditat les trajectòries i les característiques d’una selecció de nois i noies joves que han jugat un paper significatiu en diferents projectes i organitzacions socials i polítiques.

La recerca Formació Professional i Ocupació a Catalunya parteix d'una revisió d'indicadors des d'una perspectiva comparada i internacional per tal d'aportar dades i evidència rellevant per l'FP a Catalunya. La recerca permet desmentir alguns tòpics sobre l'FP i aporta coneixement útil a la millora del model actual d'FP.

Aquest és un estudi de caràcter exploratori quanti–qualitatiu. Se centra en l’orientació acadèmica i professional que es desenvolupa als centres públics i privats concertats d’Educació Secundària Obligatòria a Catalunya. L'objectiu és desxifrar i obtenir la relació d'accions que es desenvolupen
en aquesta etapa educativa.

A la recerca "Impacte de l’educació reglada i la formació sobre l’ocupació" s'analitza la mobilitat dels individus entre tres estats de relació amb l'ocupació, en funció del grau d’estabilitat: absència de vincle, vincle inestable i vincle estable amb el mercat de treball.