Aprenentatge mòbil. Com incorporar els dispositius mòbils a l'aprenentatge?

58

Als països desenvolupats, 4 de cada 5 persones posseeixen i utilitzen un mòbil. Aquest i altres dispositius, com les tauletes electròniques, s'han convertit en una atractiva eina educativa. Lluny de ser una possibilitat teòrica, l'aprenentatge mòbil és una realitat tangible a Catalunya i arreu del món. Són moltes les experiències d'educadors i alumnes que utilitzen dispositius mòbils per accedir a continguts educatius, parlar i compartir informació, crear continguts, etc.

Davant d'aquest context, la comunitat internacional representada per la UNESCO ha definit unes polítiques d'aprenentatge mòbil que volen servir com un marc de treball pels diferents països membres i que tenim el privilegi de presentar a Catalunya.

Pàgines
144
Data
2015
ISBN
978-84-943521-3-3
Projecte
 
Aquesta obra està subjecta a la llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada (by-nc-nd).