cob_02_230x310_cat.jpg

Què funciona en educació? Agrupaments a les aules i tutorització individual

Quina és la millor manera d’agrupar l’alumnat a les aules? Els beneficis esperats es distribueixen equitativament entre tots els alumnes? Què sabem de l’efectivitat dels programes d’acompanyament individual? En aquest informe analitzem què indica l'evidència internacional sobre l'impacte de dues estratègies d'atenció a la diversitat: els programes de tutorització individual i l'agrupament a l'aula.

  • Pàgines 44
  • Data 25/11/2015
  • ISBN 978-84-944534-3-4

Quina és la millor manera d’agrupar l’alumnat a les aules? Els beneficis esperats es distribueixen equitativament entre tots els alumnes? Què sabem de l’efectivitat dels programes d’acompanyament individual? En aquest informe analitzem què indica l'evidència internacional sobre l'impacte de dues estratègies d'atenció a la diversitat: els programes de tutorització individual i l'agrupament a l'aula.

Publicacions i vídeos

Contingut relacionat

Els programes de tutorització individual milloren els aprenentatges? (resum)

Quins agrupaments a les aules milloren els aprenentatges per a tothom? (resum)

Sessió paral·lela 1 / Agrupaments a les aules: millors aprenentatges per a tothom (retransmissió en directe)

Sessió paral·lela 2: Programes de tutorització individual reptes des de l'escola i l'entorn (retransmissió en directe)

Sessió plenària: Agrupaments a l’aula i tutorització individual (retransmissió en directe)

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar