Projectes

Paraula clau

«Educació Post 2015. Equitat i qualitat per a tothom» és un projecte liderat pel Centre UNESCO de Catalunya i la Fundació Jaume Bofill i orientat a contribuir al debat sobre els objectius per a l’educació mundial post 2015, que es presentarà enguany a la UNESCO i a la comunitat internacional.

Segona edició de les jornades Educació Avui, per tal de reflexionar, debatre i treballar sobre el paper dels protagonistes del canvi educatiu per saber qui ha de donar resposta a les diferents prioritats educatives.

Dades obertes per a la recerca en educació vol generar coneixement sobre les bases de dades que serien útils per a la recerca, la manera d’accedir-hi i l’opinió de la comunitat investigadora sobre les dades obertes.

L'objectiu de la recerca és revisar el sistema de beques de suport a la formació o altres modalitats de finançament individual actual i explorar models provats amb èxit per proposar modalitats alternatives més ajustades a la necessitats actuals.

Aquest projecte ofereix recursos i materials de qualitat que aportin conceptes, reflexions, i perspectives al professorat per comprendre i gestionar la diversitat sociocultural present a l'aula.

La campanya "Les 3 coses que he après sobre educació", impulsada per celebrar els 10 anys del fòrum Debats d'Educació, ofereix un espai de participació a qualsevol persona que vulgui fer la seva aportació entorn a la pregunta: "Quines són les 3 coses que he après sobre educació?"

L'estat de l'educació a Catalunya. Anuari 2013 aporta elements per comprendre l'evolució de l'educació al nostre país i les seves principals cruïlles i tendències.

Trobada internacional per definir el full de ruta de l’educació superior en base als objectius de l’agenda d’Educació 2030. La comunitat internacional reunida a Barcelona definirà les recomanacions per a totes les universitats del món, en matèria de responsabilitat social universitària.

Aquest informe analitza les magnet schools dels EUA com una estratègia d’innovació educativa per combatre la segregació escolar i garantir una oferta educativa d’alta qualitat per a tot l’alumnat.

Recerca encarregada a l’Institut de Govern i Polítiques Públiques de la UAB per estudiar amb profunditat les trajectòries i les característiques d’una selecció de nois i noies joves que han jugat un paper significatiu en diferents projectes i organitzacions socials i polítiques.