Si no pots veure aquest butlletí fes clic aquí
 
Fundació Jaume Bofill  
 
Butlletí del 22/05/19
Facebook Twitter Youtube
 
 
#ÀgoraDeDrets sobre el dret a l’educació
 
Fundació Jaume Bofill
#ÀgoraDeDrets sobre el dret a l’educació
28/05/2019 a les 10:00h. Sala Hipòstila. Recinte Modernista de Sant Pau
Contribueix amb les teves reflexions i propostes al Pla de Drets Humans de Catalunya del Síndic de Greuges i l’Institut de Drets Humans de Catalunya. El Pla de Drets Humans es debatrà al Parlament amb la voluntat de generar un compromís públic amb les polítiques per fer-los efectius.
  Inscriu-te a l'acte  
Més informació
 
 
Participa al taller edcamp sobre gènere, tecnologia i educació!
 
EDUCACIÓ DEMÀ: EDCAMP
Participa al taller edcamp sobre gènere, tecnologia i educació!
01/06/19 de 10 a 15 h al Campus Poblenou de la UPF

En el marc del Women in Technology Day, us convidem a viure amb nosaltres un taller vivencial on experimentareu la metodologia edcamp i us emportareu un munt d’aprenentatges i recursos al voltant del Gènere, la Tecnologia i l’Educació.

  Inscriu-te i participa  
Més informació
 
 
Mestres que aprenen:
 
QUÈ FUNCIONA EN EDUCACIÓ
Mestres que aprenen:
Què funciona en la formació permanent del professorat?
12/06/2019 a les 18:00h - al Palau Macaya, Obra Social "la Caixa"
El professorat és la pedra de toc del sistema educatiu.
  Inscriu-te a l'acte  
  Inscriu-te a l'streaming  
Més informació
 
 
Un edcamp d'estudiants per a estudiants!
 
EDUCACIÓ DEMÀ: EDCAMP
Un edcamp d'estudiants per a estudiants!
13/06/19. Jesús (Terres de l'Ebre)

Edcamp APS Terres de l'Ebre.

Què opina l'alumnat de la seva educació? Què els preocupa? Què voldrien canviar? Us esperem al primer edcamp organitzat per estudiants de Terres de l'Ebre!

  Inscriu-te i participa  
Més informació
 
 

Publicacions

 
Competències per a la vida en el lleure educatiu. Educació 360

Competències per a la vida en el lleure educatiu. Educació 360   NOVETAT

Més informació i descàrrega
 
Repensem els projectes educatius comunitaris, en clau 360. Oriol Ripoll, Claudia Vallvé, Marta Masip

Repensem els projectes educatius comunitaris, en clau 360. Oriol Ripoll, Claudia Vallvé, Marta Masip

Més informació i descàrrega
 
La inspecció de l’educació: quins models funcionen millor? Álvaro Choi

La inspecció de l’educació: quins models funcionen millor? Álvaro Choi

Més informació i descàrrega
 
Les aliances Magnet: innovació per combatre la segregació escolar. Aina Tarabini, Alejandro Montes i Lluís Parcerisa

Les aliances Magnet: innovació per combatre la segregació escolar. Aina Tarabini, Alejandro Montes i Lluís Parcerisa

Més informació i descàrrega
 

Vídeos

 
 
  Una exigència indefugible: La personalització de l’aprenentatge amb mirada 360  
 
 

Una exigència indefugible: La personalització de l’aprenentatge amb mirada 360

Més informació
 
 
 
 
 
  Les insígnies digitals: funcions, valor i oportunitats - Entrevista a Sana Jafri  
 
 

Les insígnies digitals: funcions, valor i oportunitats - Entrevista a Sana Jafri

Més informació
 
 
 
 
 
  Com apoderar els projectes educatius dels centres? - Laia Bou  
 
 

Com apoderar els projectes educatius dels centres? - Laia Bou

Més informació
 
 
 
 
 
  Tret de sortida amb les famílies. Escola Nova 21  
 
 

Tret de sortida amb les famílies. Escola Nova 21

Més informació
 
 
 
 

Actualitat

 
Nova edició: Reptes de l’educació a Catalunya. Anuari 2018
 
Anuari 2018
Nova edició: Reptes de l’educació a Catalunya. Anuari 2018
L'Anuari 2018 gira entorn del fet evident que estem vivint uns darrers anys d’una renovada -i potser enyorada- revisió i agitació pedagògica a Catalunya.
Més informació
 
 
 Finalitza el procés de capacitació dels #CentresEducatius360
 
Centres educatius 360
Finalitza el procés de capacitació dels #CentresEducatius360
Professionals dels 35 centres seleccionats van viure el procés de disseny i de millora dels seus projectes. 

Més informació
 
 
La importància del mètode
 
Escola Nova 21
La importància del mètode
Molt s’ha escrit sobre la necessitat d’actualitzar el sistema educatiu del nostre país. Des d’una vessant sociològica i científica, es fa evident que el fenomen de la transformació educativa ha deixat de ser una “opció” per passar a ser una “qüestió de responsabilitat”. Marc Peñarroya
Més informació