Si no pots veure aquest butlletí fes clic aquí
 
Fundació Jaume Bofill  
 
Butlletí del 18/07/19
Facebook Twitter Youtube
 
 
Vols conèixer i debatre sobre Educació a l'hora?
 
Educació a l'hora
Vols conèixer i debatre sobre Educació a l'hora?
23/10/19 de 9 h a 14 h al CCCB
Si vols saber de què va la proposta de nous horaris, debatre-la, conèixer experiències de canvis d'horaris, donar la teva opinió i (per què no?) divertir-te en un acte dinàmic i amb sorpreses, no hi pots faltar!
  Inscriu-te a l'acte  
  Inscriu-te a l'streaming  
Més informació
 
 
Aprenent per projectes: estratègies i programes que funcionen
 
QUÈ FUNCIONA EN EDUCACIÓ
Aprenent per projectes: estratègies i programes que funcionen
16/10/2019 a les 18 h al Palau Macaya
En quina mesura funciona l’aprenentatge basat en projectes? Quines són les característiques dels programes amb més impacte?
  Inscriu-te a l'acte  
  Inscriu-te a l'streaming  
Més informació
 
 

Publicacions

 
Educació a l’hora: Uns altres horaris escolars són possibles. Proposta d'horaris escolars en clau d'educació a temps complet

Educació a l’hora: Uns altres horaris escolars són possibles. Proposta d'horaris escolars en clau d'educació a temps complet   NOVETAT

Més informació i descàrrega
 
El programa Magnet a través de la mirada de sis periodistes

El programa Magnet a través de la mirada de sis periodistes   NOVETAT

Més informació i descàrrega
 
#ÀgoraDeDrets sobre el dret a l’educació

#ÀgoraDeDrets sobre el dret a l’educació   NOVETAT

Més informació i descàrrega
 
Reptes de l’educació a Catalunya. Anuari 2018

Reptes de l’educació a Catalunya. Anuari 2018   NOVETAT

Més informació i descàrrega
 
Educació i tecnologia. Polítiques públiques i qualitat: dimensions prioritàries per a un ús eficient. Mercè Gisbert i Miquel Àngel Prats

Educació i tecnologia. Polítiques públiques i qualitat: dimensions prioritàries per a un ús eficient. Mercè Gisbert i Miquel Àngel Prats   NOVETAT

Més informació i descàrrega
 

Vídeos

 
 
  Educació a l'hora. Uns altres horaris escolars són possibles.  
 
 

Educació a l'hora. Uns altres horaris escolars són possibles.

Ves al vídeo
 
 
 
 
 
  Mestres que aprenen: què funciona en la formació permanent del professorat?  
 
 

Mestres que aprenen: què funciona en la formació permanent del professorat?

Ves al vídeo
 
 
 
 
 
  #ÀgoraDeDrets sobre el dret a l'educació  
 
 

#ÀgoraDeDrets sobre el dret a l'educació

Ves al vídeo
 
 
 
 
 
  Connectar educació cultura i comunitat. L'experiència del Prat de Llobregat  
 
 

Connectar educació cultura i comunitat. L'experiència del Prat de Llobregat

Ves al vídeo
 
 
 
 

Actualitat

 
Busquem un/a tècnic/a de polítiques educatives
 
OFERTA DE FEINA: Fundació Jaume Bofill
Busquem un/a tècnic/a de polítiques educatives
La Fundació Jaume Bofill busca un/a tècnic/a de polítiques educatives per l’àrea de recerca. Treballarà sota la direcció del cap de projectes.
Més informació
 
 
73 propostes noves per fer efectiu el dret a l’educació
 
ÀGORA DE DRETS
73 propostes noves per fer efectiu el dret a l’educació

El Síndic de Greuges i l’Institut de Drets Humans de Catalunya-IDHC volen identificar objectius de millora en la promoció i protecció dels drets humans a Catalunya, pel que impulsen l’Estructura de Drets Humans.

Més informació
 
 
Fathia Benhammou, nova directora de l’Aliança Educació 360
 
EDUCACIÓ 360
Fathia Benhammou, nova directora de l’Aliança Educació 360
Benhammou pren el relleu de Carles Barba que ha dirigit l’impuls de la iniciativa en els seus dos primers anys de vida.
Més informació
 
 
11 municipis catalans elaboren recomanacions per a transferir els seus models d’Educació 360
 
EDUCACIÓ 360
11 municipis catalans elaboren recomanacions per a transferir els seus models d’Educació 360
Quines són les necessitats identificades al territori, quins són els elements més significatius de la proposta educativa al nostre municipi, els aprenentatges clau i els factors d’èxit.
Més informació
 
 
Indicadors en educació: parsimònia i “intangibles”
 
Indicadors en educació: parsimònia i “intangibles”
Si acceptem que el coneixement és font de progrés educatiu, aleshores necessitem bones preguntes i bons indicadors per poder respondre-les.
Més informació
 
 
El curs vinent, transmet el gust per la lectura a l'alumnat!
 
Per l'educació responc
El curs vinent, transmet el gust per la lectura a l'alumnat!
Ves més enllà d'ensenyar lletres i paraules i desperta totes les possibilitats de la imaginació.
Més informació