Notícies

Que les evidències –o el coneixement rigorós o els resultats de la recerca– han de permetre avançar cap a decisions més informades en l’àmbit de la política educativa o la intervenció pedagògica no hauria de ser només un lloc comú. O un desideràtum. Hauria de ser una realitat d’obligat compliment. Altrament es comprometen les opcions de qualitat i equitat del sistema i les oportunitats...

15/07/2020

“Massa temps l’educació s’ha basat en inèrcies i tradicions, i els canvis educatius en intuïcions o creences no fonamentades. El moviment “què funciona” irromp en el món de l’educació amb un objectiu clar: promoure polítiques i pràctiques educatives basades en l’evidència”. D’aquesta manera començava la primera...

15/07/2020

T’agrada estar al dia de què descobreix la recerca sobre educació i trobes a faltar referències d’algun tema?

Has pensat canviar alguna cosa de les teves classes o al teu centre i voldries saber si s’ha provat abans i com ha anat?

Segueixes el projecte Què funciona en educació...

15/07/2020

Sabem que cada cop són més els centres educatius, docents i altres professionals de l’educació de Catalunya que us ajudeu de la recerca per a dissenyar els programes que implementeu i que els avalueu.

Volem reconèixer i fer visible aquesta manera de treballar i compartir el coneixement generat amb la resta de la comunitat educativa. Ens expliques el teu cas?...

15/07/2020