Com valoren les famílies l’acompanyament dels centres escolars a les necessitats dels seus fills i filles?

La capacitat dels centres educatius per atendre l’alumnat, motivar-lo i acompanyar-lo de manera personalitzada, així com la dels tutors i docents de conèixer, entendre, atendre, motivar i orientar el seu alumnat esdevé crucial per garantir una escolarització d’èxit. De la competència i disponibilitat dels centres per oferir aquesta funció tutorial i d’acompanyament en depèn en bona mesura la garantia d’atenció per cadascun dels alumnes, la reducció de l’abandonament escolar prematur i el fracàs escolar al nostre país.  

La segona edició de l’Edubaròmetre ha enquestat una mostra representativa de 9.794 pares i mares amb fills d’1 a 18 anys com valoren la feina dels mestres i tutors en alguns aspectes clau, com la preparació que tenen, l’esforç que fan i el temps que dediquen per acompanyar l’escolaritat dels seus fills. Els hem preguntat també sobre si disposen i reben del tutor informació i orientacions útils per ajudar com a pares o mares els estudis dels seus fills/es.  

  • El dossier de premsa presenta els resultats de la segona enquesta de l’Edubaròmetre a pares i mares d’infants i joves d’1 a 18 anys, escolaritzats a Catalunya. 
  • La presentació inclou els resultats de la segona enquesta de l’Edubaròmetre a pares i mares d’infants i joves d’1 a 18 anys, escolaritzats a Catalunya.  
Notícies

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar