Notícies

Voleu conèixer i aplicar la metodologia edcamp i no sabeu per on començar? Us agradaria implicar-vos en un procés de creació d’una experiència d’aprenentatge entre iguals però no teniu amb qui fer-ho? O esteu imaginant un edcamp al vostre territori o comunitat però us agradaria fer un tastet previ de la metodologia? Si heu respost alguna de les preguntes afirmativament, el que us explicarem...

18/06/2019
Un laboratori de co-creació marca el final al procés de capacitació i l’inici del treball en els projectes de la Crida Centres Educatius 360

El passat 18 de maig, va tenir lloc el darrer acte de la fase de capacitació de la crida #CentresEducatius360 on professionals dels 35 centres seleccionats van viure el procés de disseny i de millora dels seus projectes. 

Per fer-ho, l’equip de la crida va comptar amb el suport de 5 persones...

21/05/2019
Campanya #gaudimllegint, què fa de la lectura una experiència apassionant?

Durant el mes d’abril i coincidint amb el més de la lectura, des del projecte Lecxit, hem llançat la campanya #gaudimllegint. Amb aquesta campanya hem volgut que infants, voluntaris del Lecxit i ciutadania en general ens expliquin, a través de les xarxes socials de Twitter i...

06/05/2019
Escola Nou de Quart

En el moment actual d’efervescència i de canvi de model d'escola a Catalunya, en una situació de pas d'un sistema transmissor a una escola basada en l'adquisició de competències, repensar els espais escolars esdevé un element central de la transformació educativa, ja que l’ambient físic de l’aula i de l’edifici escolar promou una manera concreta d’entendre el procés d’...

06/05/2019
Docents, entitats, famílies i ajuntaments es reuneixen per impulsar l’Educació 360 a les Terres de l’Ebre

L’Aliança Educació 360 celebra la Jornada Impulsem l’Educació 360 a les Terres de l’Ebre, el 4 de maig, al Complex Educatiu Sant Llàtzer de Tortosa, de 9.30 a 14 hores

A les 11 hores, els mitjans de comunicació interessats podran entrevistar als participants a la Jornada 

L’Aliança Educació 360,...

02/05/2019