Millors pares fan millors alumnes? Criança positiva: crear capacitats parentals per fomentar l'èxit educatiu

AULA DE LA FUNDACIÓ JAUME BOFILL Dijous 28 de novembre de 2013 a les 18.30 h a l'Auditori MACBA la Fundació Jaume Bofill va debatre sobre les qüestions següents: Com influeix l'entorn familiar en l'aprenentatge i en l'èxit educatiu? Com es pot potenciar el desenvolupament de les capacitats dels pares i mares per a la cura i l'educació dels fills i filles? Quines són les estratègies personals, emocionals i educatives que fomenten una criança positiva dels infants? Per què es consideren efectius els criteris de criança positiva? Quines polítiques públiques cal impulsar per millorar les capacitats parentals? Quines experiències exitoses trobem a l'escola i en què es basen? Com es poden desenvolupar programes de criança positiva en entorns amb dificultats? Va intervenir: Raquel-Amaya Martínez González, professora del Departament de Ciències de l'Educació de la Universitat d'Oviedo. Autora del Programa-guía para el desarrollo de competencias emocionales, educativas y parentales del Ministerio de Sanidad y Política Social.

També van participar: Elena Boira, responsable d'actuacions de suport a la família de la Generalitat de Catalunya. Miguel Ángel Franconetti, educador social, vicepresident de la Fundació Pere Closa. Anna Ramis, mestra, pedagoga, experta en el treball amb famílies i escola. Moderava Ismael Palacín, director de la Fundació Jaume Bofill. El debat va tenir lloc a l'Auditori MACBA (Plaça dels Àngels, 1. Barcelona) Accés lliure i gratuït. Es podia seguir per via Twitter @FundacioBofill i @familiesambveu amb el hashtag #aulabofill.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar