Què pot fer l’educació superior per assolir una educació de qualitat per a tothom?

El 2015 ha estat un any per repensar l’educació en clau global. Les Nacions Unides, han rendit comptes de la seva anterior estratègia (2000-2015) “Education for All” i han treballat intensament per definir els objectius de la nova agenda (2015-2030). Destaca el fet que, per primera vegada, s’hagi fet referència a l’important rol que haurà de jugar l’educació superior en la consecució dels objectius 2030, integrant-la en la nova estratègia com una de les baules indestriables del sistema educatiu i destacant-ne el gran potencial transformador.

En aquest nou context algunes preguntes s’imposen: Quin ha de ser aquest rol de l’educació superior? Què pot aportar a l’objectiu global d’una educació de qualitat per a tothom? Quines són les fortaleses del sistema d’educació superior? Quines les debilitats? Com ho fem perquè les institucions del segment d’educació superior s’impliquin en la consecució dels 17 nous objectius globals de l’agenda de les Nacions Unides?

Més informació aquí.

Notícies

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar