Quin paper juga el benestar als centres i en el professorat en l'estat de l'educació a Catalunya?

Dimarts 27 de novembre de 2012, a les 18.00h a l'Aula 1 del CCCB, la Fundació Jaume Bofill va debatre a fons sobre la influència del benestar als centres i en el professorat en l'èxit educatiu. Van participar com a ponents:

Jordi Longás, professor a la Facultat de Psicologia i Ciències de l'Educació i l'Esport de la URL,

Alba Castejón, professora associada al Departament de Pedagogia Sistèmica i Social de la UAB, i

Miquel Martínez, catedràtic de Teoria de l'Educació de la UB i codirector de l'Anuari 2011. Tots tres han participat en el llibre El benestar als centres i en el professorat, que presentaran en el mateix acte. L'acte era gratuït i obert a tothom. Per participar-hi només calia inscriure's.

El benestar als centres i en el professorat. L'estat de l'educació a Catalunya. Anuari 2011.  Per què ens interessem pel benestar? Quin paper hi juga, en l'estat de l'educació a Catalunya?

La recerca educativa mostra, des de perspectives diverses, que hi ha una molt estreta relació entre el clima que es viu al centre i els resultats educatius de l'alumnat que hi assisteix. El benestar a l'escola és un factor determinant de l'èxit educatiu tant des d'un vessant acadèmic i escolar com en relació amb la formació integral dels infants i joves escolaritzats, i fins i tot en la prevenció de la violència escolar.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar