Seminari PaD i Educació: les pràctiques educatives familiars

04/05/2011

Els dies 5 i 19 d'aquest mes de maig, el PaD celebra la segona edició d'aquest seminari intern que treballa per convertir el Panel d'Anàlisi de les Desigualtats a Catalunya en una eina útil per al coneixement de les relacions entre l'educació i les desigualtats socials. Aquesta conversió està en consonància amb la reorientació dels objectius i línies estratègiques de la FJB per als propers anys, en el marc de la qual l'enquesta PaD té el repte principal de fer de l'educació en un dels seus pilars fonamentals. Per això, des d'inicis de 2010, el PaD treballa en els aspectes que cal que l'enquesta reculli per a l'estudi de les trajectòries educatives dels individus. L'objecte de reflexió del seminari seran les pràctiques educatives familiars, de la mà de Jordi Collet (ponent principal) i d'un grup d'experts de contrast format per Rafel Torrubia, Cristina Brullet, Carles Parellada, Pau Marí-Klose i Maria Rosa Buxarrais.

Projecte
Informació relacionada