En el moment actual d’efervescència i de canvi de model d'escola a Catalunya, en una situació de pas d'un sistema transmissor a una escola basada en l'adquisició de competències, repensar els espais escolars esdevé un element central de la transformació educativa, ja que l’ambient físic de l’aula i de l’edifici escolar promou una manera concreta d’entendre el procés d’...
Notícies
Què va passar després de que els 30 centres vinculats a la Crida definissin les seves propostes per la millora dels espais educatius? En quin grau els canvis proposats es duen a terme? Són els espais de co-creació amb la comunitat i sobre un tema concret com els espais educatius una veritable palanca de canvi en el debat pedagògic del centre educatiu? Més enllà de...
Des de la Fundació Jaume Bofill, estem molts contents i agraïts que el projecte Hack the School, espais per aprendre i conviure hagi estat guanyador del Premi Ciutat de...
El dissabte passat dia 17 de juny de 2017 va tenir lloc la jornada “Capgirant els espais escolars; la veu dels protagonistes del canvi” que va aplegar pràcticament 200 persones que han participat en la...
Les escoles que volen innovar i millorar l’educació xoquen amb uns equipaments molt poc versàtils
- 30 escoles participen en un procés de redisseny dels espais escolars per millorar els aprenentatges i la convivència. 30 arquitectes voluntaris han acompanyat aquest centres
- La jornada...