Miquel Àngel Alegre

Doctor en Sociologia per la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha treballat com a analista a l’Institut Català d’Avaluació de Polítiques Públiques (Ivàlua), coordinant avaluacions de polítiques i programes educatius, socials i laborals, i liderant el projecte Què funciona en educació. Amb anterioritat, va ser investigador Ramón y Cajal i director de Grup de Recerca en Educació i Equitat (GREDEQ) de l’Institut de Govern i Polítiques Públiques (IGOP), on va dirigir i participar en projectes de recerca sobre polítiques i les desigualtats educatives.

Al llarg d’aquests anys, ha col·laborat amb la Fundació Jaume Bofill en diversos projectes relacionats amb l’avaluació educativa, l’elecció i segregació escolar, l’educació i la immigració i l’educació més enllà de l’escola.

Projects 7

El projecte REFORMED (Reforming Schools Globally: A Multi-Scalar Analysis of Autonomy and Accountability Policies in the Education Sector) pretén explorar en profunditat la implementació de les pol

Bona part dels reptes que té actualment plantejats l’educació al nostre país no són pas nous.