Larry Cuban

Larry Cuban

Professor emèrit d'educació de la Universitat de Stanford. Va ser professor de ciències socials a instituts de secundària durant catorze anys, superintendent de districte educatiu durant set anys i professor universitari durant vint anys. Els seus principals focus d'investigació són la història del currículum i la instrucció, el lideratge en educació, la reforma escolar i l'ús de la tecnologia a les aules. Les seves investigacions més recents s'han centrat en la reforma escolar a Austin entre l'any 1954 i el 2009 i en la transformació d’un gran institut a la ciutat de Mapleton que ha portat a terme un procés de canvi en diferents instituts petits. Tots dos estudis, publicats a principis del 2010. Autor de nombrosos articles i llibres sobre com s'ensenya a les aules, sobre història de la reforma escolar, sobre com la política educativa es porta a la pràctica i  sobre l'ús de les tecnologies a les aules.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar