Istance, David

David Istance és membre del Centre per a la Recerca i la Innovació Educativa (CERI) de l'OCDE. Va dirigir el programa «Schooling for tomorrow» i un projecte sobre «Innovative Learning Environments» que pretén analitzar les transformacions que han de fer les escoles d'avui per convertir-se en entorns d'ensenyament i aprenentatge que ofereixin a les persones una preparació per a l'aprenentatge al llarg de la vida i amb les competències necessàries per al segle XXI. Ha estat responsable d’una àmplia revisió de la tasca educativa de l'OCDE en el seu conjunt, per exemple, a través de publicacions com: Education Today: The OCDE Perspective (2009) i Trends Shaping Education (2008, amb Henno Theisens). Les seves àrees de recerca principals han estat: l'aprenentatge al llarg de la vida, l'equitat, i la professió docent. Algunes de les seves obres principals són Education and Equity in OCDE Countries (1997) i The Teacher Today (1990). Investigador honorari a la Facultat de Ciències Socials de la Universitat de Cardiff i membre del Consell editorial de l'European Journal of Education i del Korean KEDI Journal of Educational Policy.