El llistat de reptes d’aquest anuari 2018 ha estat construït mitjançant un procés deliberatiu i de treball en seminari d’experts. Com empoderar les escoles complexes, com garantir unes transicions educatives d’èxit per a tothom, com enfortir la col·laboració entre l’escola i la família, com fer dels centres educatius organitzacions que aprenen, quines competències, tecnologies i usos han de conformar l’educació digital a les nostres escoles..., són alguns dels temes triats enguany.
Jordi Riera Romaní
Jordi Riera és Catedràtic d’Educació de la Universitat Ramon Llull a la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna. Ha estat degà de la mateixa facultat, director de l’OTRI Fundació Blanquerna Assistencial i de Serveis, president de l’Associació Catalana de Pedagogs de Catalunya i del Col·legi de Pedagogs de Catalunya, membre del Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu de Catalunya i del Consell d’Experts de Benestar Social de la Generalitat de Catalunya. Ha publicat nombrosos llibres i articles científics en premsa així com en revistes especialitzades sobre temes educatius. És l’investigador principal del Grup de Recerca Consolidat de Pedagogia, Societat i Innovació amb el suport de les TIC (PSITIC). A partir de 2007 va assumir diverses responsabilitats al Rectorat de la URL, on actualment es adjunt al rector (2012-actualitat). Ha dirigit l’Anuari: Reptes de l’educació a Catalunya 2018, de la Fundació Jaume Bofill.
Projectes
Involucrats a la iniciativa
Publicacions i vídeos
Contingut relacionat
Actes
Ha format part dels actes següents
-
Per l’èxit dels centres desafavorits: Com ha de ser una política per a les escoles d’alta complexitat?
Per l’èxit dels centres desafavorits: Com ha de ser una política...
L’atenció als centres de major vulnerabilitat és un repte primordial en la política educativa per tal de pal·liar els efectes de les desigualtats socials i de...
12/11/2019 17:00h - 19:00h
Més informació
Notícies
Estigues informat