Com podem equilibrar la composició social dels centres educatius?

27

A partir de l’anàlisi del model de les magnet schools dels Estats Units, s'ha desenvolupat un programa a Catalunya que promou la innovació en els centres educatius a través d'aliances amb institucions culturals i científiques de referència. Actualment s'està realitzant una prova pilot en set centres educatius, sis escoles i un institut.

Pàgines
1
Data
2014
Programa
 
Com podem equilibrar la composició social dels centres educatius?
Aquesta obra està subjecta a la llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada (by-nc-nd).
Aliances
Altres col·laboradors
Escola Josep M. de Sagarra (Barcelona) Escola Eduard Marquina (Barcelona) Escola Concepció Arenal (Barcelona) Escola Roser Capdevila (Sant Joan Despí) Escola Samuntada (Sabadell) Universitat de Lleida – Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Agrària Universitat de Lleida – Facultat de Ciències de l’Educació Universitat de Lleida – Facultat de Lletres Escola Joan Maragall (Lleida) Escola Pardinyes (Lleida) Consorci d’Educació de Barcelona Ajuntament de Sabadell Ajuntament de Lleida Institut Moisès Broggi (Barcelona)
Etiquetes
Informació relacionada
Estratègies per fer reunions de nivell que ajudin a implicar les famílies i compartir el projecte de centre
21/09/2016
18:00h - 19:00h
3a Jornada d'Intercanvi d'experiències Magnet
29/06/2016
09:30h - 16:00h
09/06/2015
18:00h - 19:00h