futur-lomce.jpg

Dossier de premsa: Consells escolars i participació de les famílies a l'escola

La democràcia a les escoles es troba en un moment crucial pel que fa a la redefinició del sistema i de l’organització escolar que suposa la LOMCE. El paper del màxim òrgan de govern dels centres educatius, el consell escolar es posa en entredit amb la nova llei. Això, juntament amb les habituals dificultats per mantenir viu l’interès i la implicació de tota la comunitat educativa, fa necessària la revisió i l’anàlisi dels canals democràtics a l’escola que ha efectuat el projecte “Famílies amb veu” de la Fundació Jaume Bofill. Fruit d’aquesta recerca hem publicat l’informe: “Consells escolars i participació de les famílies a l’escola. Una lectura marcada per la LOMCE" del qual es nodreix aquest dossier de premsa.

  • Pàgines 10
  • Data 08/02/2014

La democràcia a les escoles es troba en un moment crucial pel que fa a la redefinició del sistema i de l’organització escolar que suposa la LOMCE. El paper del màxim òrgan de govern dels centres educatius, el consell escolar es posa en entredit amb la nova llei. Això, juntament amb les habituals dificultats per mantenir viu l’interès i la implicació de tota la comunitat educativa, fa necessària la revisió i l’anàlisi dels canals democràtics a l’escola que ha efectuat el projecte “Famílies amb veu” de la Fundació Jaume Bofill. Fruit d’aquesta recerca hem publicat l’informe: “Consells escolars i participació de les famílies a l’escola. Una lectura marcada per la LOMCE" del qual es nodreix aquest dossier de premsa.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar