Estudi Internacional sobre Ensenyament i Aprenentatge

TALIS 2013
14

L’objectiu d'aquest text és fer una anàlisi contextualitzada de les estratègies que es podrien adoptar a Catalunya per contribuir a millorar la tasca del professorat a partir de l’Estudi internacional sobre ensenyament i aprenentatge.

TALIS 2013 (Teaching and Learning International Survey) és una enquesta de l’OCDE dirigida a professorat i equips directius d’educació secundària bàsica per conèixer la seva opinió sobre alguns aspectes de la docència. L'enquesta s'ha administrat a uns 106.000 professors i professores de prop de 30 Estats. Les dades estan agregades per estats i no en disposem per a Catalunya. L’estudi recull les conviccions del professorat sobre l'aprenentatge dels estudiants, les condicions de la pràctica docent, les activitats de formació permanent, l'avaluació del professorat i la percepció d'autoeficàcia i satisfacció per la feina. L'enquesta es va administrar el primer trimestre de 2013. TALIS 2013 és la segona edició de l'enquesta. La primera es va dur a terme el 2008.

Pàgines
54
Data
2015
Projecte
 
Aquesta obra està subjecta a la llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada (by-nc-nd).