489.jpg

Infants, família, escola i entorn: claus per a un temps educatiu compartit

Aquest document es proposa donar algunes pistes sobre quins són els condicionants de la participació a l’educació no formal, i quines mesures d'intervenció poden contribuir a millorar-la. Les reflexions que aquí s'exposen han estat elaborades a partir de l'anàlisi d'aquest àmbit educatiu a diferents barris de tres districtes de la ciutat de Barcelona (Sants-Montjuïc, Gràcia i Nou Barris), realitzada en el marc del projecte Temps de Barri, Temps educatiu compartit, promogut conjuntament per la Regidoria d'Usos del Temps de l'Ajuntament de Barcelona, l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona (IMEB) i la Fundació Jaume Bofill, en col·laboració amb els districtes de la ciutat.

  • Pàgines 144
  • Data 27/01/2009
  • ISBN 978-84-85557-75-2

Aquest document es proposa donar algunes pistes sobre quins són els condicionants de la participació a l’educació no formal, i quines mesures d'intervenció poden contribuir a millorar-la. Les reflexions que aquí s'exposen han estat elaborades a partir de l'anàlisi d'aquest àmbit educatiu a diferents barris de tres districtes de la ciutat de Barcelona (Sants-Montjuïc, Gràcia i Nou Barris), realitzada en el marc del projecte Temps de Barri, Temps educatiu compartit, promogut conjuntament per la Regidoria d'Usos del Temps de l'Ajuntament de Barcelona, l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona (IMEB) i la Fundació Jaume Bofill, en col·laboració amb els districtes de la ciutat.

Documents relacionats

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar