Introducció. La nova relació educativa i la dinàmica de la innovació: dos eixos crítics de la transformació educativa actual

Reptes de l'educació a Catalunya. Anuari 2018
86

En aquest Anuari 2018, doncs, hem volgut visibilitzar el gran esforç que s’està fent en diversos d’aquests reptes «específics» —per a una selecció de deu, que presentarem al final d’aquest capítol inicial—, però també el recorregut que tenim de millora per a tots ells. Voldrem aturar-nos-hi, tant per reivindicar els avenços que s’hi estan produint, com per aportar-hi també una nova reflexió crítica-constructiva d’autor —tots/totes ells/elles de reconeguda expertesa analítica i propositiva en cada subàmbit seleccionat—, en la línia de no quedar-nos només en la mera descripció dels fets o avenços constatables, sinó de mostrar clarament també quines creiem que podrien ser diverses línies o propostes de millora de curt, mitjà i llarg recorregut.

D’aquesta manera ens comprometem també i obrim debat des del lloc comú que suposa compartir la màxima autoexigència col·lectiva per a la progressiva i sostinguda millora del nostre Servei d’educació de Catalunya.

 

Data
2019
ISBN
978-84-947887-5-8
Director de l'Anuari 2018
Projecte
 
Introducció: La nova relació educativa i la dinàmica de la innovació: dos eixos crítics de la transformació educativa actual
Novetat
Etiquetes