La formació doctoral en la societat del coneixement: situació actual i nous reptes de futur

Reptes de l'educació a Catalunya. Anuari 2015 (capítol 12)

L’Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OECD, en endavant) defineix el doctor com la persona que ha continuat el segon cicle de l’educació superior fins a obtenir la titulació acadèmica classificada amb el nivell 8 en la classificació normalitzada internacional de l’educació (ISCED, en endavant) del 2011, després d’haver completat satisfactòriament un programa avançat en recerca (vegeu Auriol et al., 2013).

El nivell 8 de la ISCED 2011, oficialment denominat «doctor o equivalent», està enfocat al desenvolupament d’una recerca original i avançada, que conclou amb el dipòsit i defensa d’una tesi (o equivalent) i que representa una contribució rellevant al coneixement en el respectiu àmbit d’estudi (Unesco, 2012).

Podeu descarregar-vos Reptes de l'educació a Catalunya. Anuari 2015 complet aquí.

 

Pàgines
31
Data
2016
ISBN
978-84-945264-8-0
Projecte
 
La formació doctoral en la societat del coneixement: situació actual i nous reptes de futur
Aquesta obra està subjecta a la llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada (by-nc-nd).
Informació relacionada