La personalització de l’aprenentatge escolar: un repte indefugible

Reptes de l'educació a Catalunya. Anuari 2015 (capítol 1)

Els esforços per ajustar l’acció educativa a les característiques de l’alumnat, a les seves necessitats i als seus interessos han estat una constant en la història de l’educació escolar i han estat presents, sota una o altra forma, en bona part de les propostes d’innovació i millora de l’educació que s’han anat succeint al llarg del segle xx. Aquests esforços es manifesten amb especial intensitat en els plantejaments i les propostes pedagògiques que situen l’aprenentatge i l’aprenent en el centre de l’acció educativa, que reconeixen el protagonisme de l’alumnat en el procés d’aprenentatge i que afavoreixen i promouen aquest protagonisme com un element fonamental per assolir uns aprenentatges escolars profunds i significatius.

Podeu descarregar-vos Reptes de l'educació a Catalunya. Anuari 2015 complet aquí.

Pàgines
56
Data
2016
ISBN
978-84-945264-8-0
Catedràtic de Psicologia UB
Projecte
 
La personalització de l’aprenentatge escolar: un repte indefugible
Aquesta obra està subjecta a la llicència Creative Commons de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada (by-nc-nd).
Informació relacionada