families_barometre.jpg

Nota de premsa: Com valoren les famílies l’acompanyament i tutorització que fan els centres escolars a les necessitats dels seus fills i filles?

Presentació en roda de premsa de la segona enquesta a famílies de l’Edubaròmetre

  • Data 11/10/2018

Presentació en roda de premsa de la segona enquesta a famílies de l’Edubaròmetre

Dimecres, 17 d’octubre de 2018, a les 11h. Sala Jacint Verdaguer de l'Ateneu Barcelonès. (Canuda 6, planta baixa. Barcelona)

Hi intervindran: Ismael Palacín, director de la Fundació Jaume Bofill i Mònica Nadal, directora de l’àrea de recerca.

La capacitat dels centres educatius per atendre l’alumnat, motivar-lo i acompanyar-lo de manera personalitzada és una necessitat per garantir l’èxit educatiu de l’alumnat. Per garantir que cada alumne desenvolupi i sostingui el seu potencial d’aprenentatge la capacitat d’atenció tutorial i acompanyament educatiu individualitzat és clau.

En aquest context, la capacitat dels tutors i docents de conèixer, entendre, atendre, motivar i orientar el seu alumnat esdevé crucial per garantir una escolarització d’èxit. De la capacitat i disponibilitat dels centres d’oferir aquesta funció tutorial i d’acompanyament en depèn en bona mesura la garantia d’atenció per cadascun dels alumnes, la reducció de l’abandonament escolar prematur i el fracàs escolar al nostre país.

 

 

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar