documentdetreball_pisa.jpg

Quin clima és necessari al centre per facilitar els processos de canvi?

Aquests són alguns dels aprenentatges i de les propostes que van sorgir en el debat del seminari presencial del 18 de novembre de 2014 i del seminari web celebrat el 10 de desembre del mateix any.

  • Pàgines 10
  • Data 17/02/2016

Aquests són alguns dels aprenentatges i de les propostes que van sorgir en el debat del seminari presencial del 18 de novembre de 2014 i del seminari web celebrat el 10 de desembre del mateix any.

Els centres educatius són organitzacions complexes i impulsar canvis requereix mobilitzar molts i diversos actors, replantejar estructures, aconseguir resultats, satisfer expectatives i dotar de coherència idees i pràctiques. Per això sovint es troben a mig camí: Es discuteix però no es prenen decisions compartides, se secciona la responsabilitat sobre diferents aspectes de la vida escolar o es dibuixa un projecte prou ambigu per satisfer a diferents sectors. És una imatge simplificada, però amb elements identificadors per a molts centres. Quin clima cal al centre per facilitar els processos de canvi?

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar la informació que es fa pública al nostre lloc web i recopilar informació estadística. Si es continua navegant, considereu que s’accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració i obtenir més informació aquí.

Acceptar