Projectes

Paraula clau

El projecte es proposa reconèixer i donar suport als líders, agents de canvi i emprenedors educatius i les seves iniciatives, per estimular l’esperit de transformació de l'educació del país.

La crida Comunitats que Eduquen vol detectar iniciatives comunitàries que apostin pel treball i lideratge col·laboratiu entre diversos actors (es

Com podem redissenyar la primera trobada amb les famílies per millorar el seu compromís amb l’educació dels alumnes al centre?

Espai en el que et demanem que et sumis a l’acció i que ideïs i apliquis solucions a reptes educatius concrets de manera col·laborativa. Volem que participis activament i que contribueixis en la definició de respostes a necessitats educatives actuals.

Volem donar suport i acompanyar als emprenedors educatius en la generació de propostes innovadores al mateix temps que enfortir el vincle amb la comunitat compromesa a través de campanyes de micromecenatge.

Hack the School busca 30 centres educatius que desitgin repensar els seus espais i elements escolars, amb l’objectiu d’elaborar propostes i solucions dirigides a millorar i a optimitzar l’aprenentatge dels seus alumnes i la vinculació entre els diferents membres de la seva comunitat educativa.

Edcamp és un moviment viral d’aprenentatge docent que en basa en la celebració de trobades autogestionades, gratuïtes i obertes a tothom amb la finalitat de compartir aprenentatges i inquietuds sobre temes educatius. Les trobades permeten desenvolupar-se personal i professionalment per transformar l’educació

«Educació Post 2015. Equitat i qualitat per a tothom» és un projecte liderat pel Centre UNESCO de Catalunya i la Fundació Jaume Bofill i orientat a contribuir al debat sobre els objectius per a l’educació mundial post 2015, que es presentarà enguany a la UNESCO i a la comunitat internacional.

Els seminaris Camp Base permetran aprofundir en les tendències de canvi i analitzar els reptes que proposen, així com conèixer els seus protagonistes a Catalunya.

Edulab es focalitzarà a desenvolupar accions d’una tendència concreta, tot utilitzant metodologies disruptives i altres suports creatius per tal de poder aprofundir-hi.